Kadra Przedszkola:

Dobry wychowawca, który nie wtłacza a wyzwala,
Nie ciągnie a wznosi, nie ugniata a kształtuje,
Nie dyktuje a uczy, nie żąda a zapytuje-
Przeżyje wraz z dziećmi wiele natchnionych chwil.
Janusz Korczak

Anna Głuszyk-Zych

Stanowisko: Współwłaściciel Przedszkola, pedagog specjalny i nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej

Ukończone uczelnie i kursy:

  • Wyższa Szkoła Komunikacji Społecznej w Gdyni (kierunek: edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, studia podyplomowe)
  • Uniwersytet Gdański (kierunek: pedagogika specjalna, specjalizacja: oligofrenopedagogika)
  • cykl szkoleń z zakresu diagnozy i terapii dziecka ze spektrum autyzmu i zespołem Aspergera (Diagnoza i terapia dziecka – Studio Psychologiczne Joanna Węglarz)
  • szkolenie z Metody Dobrego Startu (Polskie Towarzystwo Dysleksji)
  • szkolenie z Metody Terapii Behawioralnej (Stowarzyszenie Pomocy Osobom Autystycznym)
  • cykl szkoleń z zakresu prowadzenia terapii Metodą Krakowską (Centrum Metody Krakowskiej)
  • szkolenie z Grafomotoryki w pracy z dzieckiem w wieku szkolnym i przedszkolnym (Centrum Terapii Wyspa)
  • kurs z Sensoplastyki (wstęp do Sensoplastyki)

 

Mariola Jaszewska

Stanowisko: Współwłaściciel i Dyrektor Przedszkola, pedagog specjalny

Ukończone uczelnie i kursy:

  • Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu w Gdyni (kierunek: Zarządzanie)
  • Uniwersytet Gdański (kierunek: pedagogika specjalna, specjalizacja: oligofrenopedagogika)
  • kurs w zakresie organizacji i zarządzania oświatą w Instytucie Doskonalenia Nauczycieli „Solidarność”
  • Medyczne Studium Zawodowe przy Zespole Szkół Medycznych w Lednicy – technik fizjoterapii
  • cykl szkoleń z zakresu diagnozy i terapii dziecka ze spektrum autyzmu i zespołem Aspergera, w tym: Trening Umiejętności Społecznych (Diagnoza i terapia dziecka – Studio Psychologiczne Joanna Węglarz)
  • szkolenie z Metody Terapii Behawioralnej (Stowarzyszenie Pomocy Osobom Autystycznym)
  • cykl szkoleń z zakresu prowadzenia terapii Metodą Krakowską (Centrum Metody Krakowskiej)

Dominika Kierszkowska

Stanowisko: Nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej

Ukończone uczelnie i kursy:

  • Wyższa Szkoła Komunikacji Społecznej w Gdyni (kierunek: edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną)

 

Agnieszka Koszła

Stanowisko: Nauczyciel wychowania przedszkolnego

Ukończone uczelnie i kursy:

  • Uniwersytet Gdański (kierunek: Pedagogika wczesnej edukacji, specjalizacja: terapia pedagogiczna/ licencjat)

  • Szkolenie z Dyscypliny w grupie przedszkolnej (Monika Sobkowiak – Pani Monia)

  • Kurs z Sensoplastyki, trener I stopnia

  • Trening Umiejętności Społecznych I stopnia (Studio Psychologiczne Joanna Węglarz)

  • Uniwersytet Gdański (w trakcie, kierunek: Psychologia dzieci i młodzieży/ magisterskie) 

Monika Łoniewska

Stanowisko: Nauczyciel wychowania przedszkolnego

Ukończone uczelnie i kursy:

  • Pedagogika: Terapia pedagogiczna ze wspomaganiem rozwoju dziecka- studia licencjackie SGGW w Warszawie
  • Pedagogika Pracy z Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi- studia magisterskie Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie
  • Wczesna interwencja – pomoc dziecku i rodzinie w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju oraz wsparcia terapeutycznego i środowiskowego dziecka, w tym z zaburzeniami psychicznymi i neurorozwojowymi, studia podyplomowe- Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie

 

Szkolenia:

  • Trener umiejętności społecznych I stopnia
  • Placówka inteligentna emocjonalnie- Instytut rozwoju emocji- roczny projekt edukacyjny
  • Trudne zachowania osób z autyzmem – model pracy w oparciu o pozytywne, nieawersyjne strategie” – Fundacja Synapsis
  • Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem- Fundacja Synapsis
  • Mali właściciele wielkich mózgów. O neurobiologii wczesnego dzieciństwa- prof Marek Kaczmarzyk- Edukacja
  • Zmysły a odbiór świata. Integracja sensoryczna przedszkolaka- Edukacja
  • Dzieci z niepowodzeniami Edukacyjnymi w przedszkolu-Edukacj
  • a

Karolina Penkowska

Stanowisko: nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnej edukacji, nauczyciel z pasją, terapeuta, Nauczyciel Montessori

Ukończone uczelnie i kursy:

  • Uniwersytet Gdański (kierunek: Pedagogika, specjalizacja: wczesna edukacja z terapią pedagogiczną / licencjat)
  • Uniwersytet Gdański (kierunek: Pedagogika, specjalizacja : Pedagogika opiekuńcza z poradnictwem rodzinnym/magister)
  • Centrum Szkoleniowe Montessori- roczny przedszkolny program nauki, obserwacji i praktyki w środowisku montessoriańskim z dziećmi od 2,5 do 6 lat/ Dyplom Nauczyciela Montessori)
  • Studium Prawa Europejskiego- kurs „Nauczanie języka angielskiego w przedszkolu)

Specjaliści zatrudnieni w Przedszkolu:

Ewa Tarasiuk

Stanowisko: Nauczyciel dyplomowany, pedagog – terapeuta

Ukończone uczelnie i kursy:

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (kierunek: pedagogika opiekuńczo- wychowawcza)
  • Wyższa Szkoła Społeczno- Ekonomiczna w Gdańsku (kierunek: terapia pedagogiczna)
  • Centrum Edukacji Nauczyciela (kurs kwalifikacyjny – oligofrenopedagogika)
  • Centrum Terapii Autyzmu SOTIS (Trening Umiejętności Społecznych i komunikacyjnych dla osób z autyzmem)
  • Instytut Wspomagania Rozwoju Dzieci (Terapia behawioralna dla dzieci z autyzmem)
  • Polskie Towarzystwo Dysleksji (szkolenie – Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne)
  • Polskie Towarzystwo Dysleksji (kurs specjalistyczny: Dysleksja rozwojowa – Teoria – Diagnoza – Terapia)
  • Polskie Towarzystwo Dysleksji (kurs specjalistyczny: Metoda Dobrego Startu)

Aleksandra Klimowicz

Stanowisko: Logopeda

Ukończone uczelnie i kursy:

  • Uniwersytet Medyczny w Białymstoku (kierunek: logopedia z fonoaudiologią)
  • szkolenie z zakresu wczesnej diagnostyki i leczenia chorób neurozwyrodnieniowych
  • Kurs „LOGOFIGLE – ćwiczenia logopedyczne stymulujące rozwój mowy dziecka”
  • Kurs „Wykorzystanie pracy ciała i masażu w terapii logopedycznej z dzieckiem z ASD
  • szkolenia z zakresu ćwiczeń logopedycznych stymulujących rozwój mowy dziecka
  • szkolenie z zakresu rozwijania komunikacji dzieci z autyzmem

Katarzyna Juszczyńska

Stanowisko: Pedagog specjalny i Terapeuta Integracji Sensorycznej

Ukończone uczelnie i kursy:

  • Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku (kierunek: terapia zajęciowa)
  • Uniwersytet Gdański (kierunek: pedagogika specjalna, edukacja i terapia osób z autystycznego spektrum zaburzeń)
  • Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej (kurs kwalifikacyjny – Diagnosta i Terapeuta Integracji Sensorycznej)
  • Międzynarodowy Instytut dr Svetlany Masgutovej (kurs Terapii Neurotaktylnej)
  • Rehastart (kurs Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne)

Magdalena Kwaśnik

Stanowisko: Psycholog, trener Treningu Umiejętności Społecznych

Ukończone uczelnie i kursy:

  • Uniwersytet Gdański (kierunek psychologia) specjalizacja: psychologia kliniczna dzieci  i młodzieży oraz organizacji, zarządzania i marketingu
  • Kurs pomocy specjalistycznej dzieciom z rodzin z problemem przemocy, uzależnienia od alkoholu organizowany przez fundację ETOH
  • Trening Umiejętności Społecznych I i II stopnia, w tym Trening Umiejętności Społecznych dla osób z autyzmem i Zespołem Aspergera (Studio Psychologiczna Joanna Węglarz)
  • Szkolenie Kids’ Skills Dam radę i Jestem z Ciebie dumny organizowany przez CTSR (Centrum Terapii Skoncentrowanej Na Rozwiązaniach)
  • W trakcie realizacji rocznego kursu z psychoterapią poznawczo-behawioralną organizowanego przez Zespół Gabinetów Psychoterapeutycznych „Poza Schematami”

 

Izabela Wiśniewska

Stanowisko: Psycholog – terapeuta

Ukończone uczelnie i kursy:

  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Sopocie (kierunek: psychologia)
  • Wczesne wspomaganie oraz edukacja i terapia dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwoju (studia podyplomowe, Uniwersytet Gdański)
  • Diagnostyka psychologiczna (studia podyplomowe, Uniwersytet Gdański)
  • Ukończenie kursu szkoleniowego z zakresu Treningu Umiejętności Społecznych (Studio psychologiczne Joanna Węglarz)
  • Ukończenie kursu szkoleniowego z zakresu Terapii Ręki I i II stopnia
  • Udział w konferencjach naukowych i szkoleniowych (“Oblicza Autyzmu”, “Autyzm od wewnątrz”, “Fascynujące umysły – niezwykłe spotkania z osobami ze spektrum autyzmu”)
  • Przygotowanie pedagogiczne dla psychologów (Poradnia “Tęcza” w Gdańsku)

Współpracujemy z:

Akademią Tańca i Animacji Just Dance

zajęcia z rytmiki, tańca i animacje,

Centrum Edukacji SmartLAB

warsztaty naukowe

Gabinetem Integracji Sensorycznej „ANISTO”

w zakresie diagnozy oraz zajęć z Integracji Sensorycznej

PRZEDSZKOLIADA.PL

Ogólnopolski system rozrywki ruchowej dla dzieci w wieku przedszkolnym

Poradniami Psychologiczno-Pedagogicznymi na terenie Trójmiasta